Prin conectarea inteligentă între autovehicul, Mercedes-Benz Service și firma dumneavoastră de transport pot fi sporite semnificativ utilizarea, încărcarea autovehiculului și eficiența proceselor dumneavoastră logistice.
Mai puțină staționare, mai multă deplasare. Printr-o utilizare optimă a autovehiculului.
Prezentare generală a avantajelor.
- Service24h: asistență rapidă non-stop în caz de urgență37
- Rețea extinsă de ateliere cu puncte de asistență service în întreaga Europă
- Truck Data Center, baza tuturor serviciilor Fleetboard
- Aplicații Fleetboard opționale pentru manevrare simplificată și confort sporit în timpul lucrului
Mercedes-Benz Service24h: asistență non-stop.
Mercedes-Benz Service24h asigură ajutor direct în caz de defecțiuni – 365 de zile pe an, 24 de ore pe zi. Pentru persoanele care doresc să efectueze un apel, vă stau la dispoziție gratuit16 numerele de telefon: 0800 67 23 93 (apeluri din România) sau +40 311 30 50 30 (apeluri din străinătate). În caz de defecțiune tehnică intervin cel mai bine tehnicienii de service echipați optim cu un atelier mobil, astfel încât autovehiculul să-și continue cât mai repede posibil deplasarea.
Aplicații Fleetboard.
Fleetboard oferă soluții telematice individuale, care contribuie la scăderea costurilor și totodată la creșterea productivității. Pentru a utiliza toată gama de servicii Fleetboard stau la dispoziție atât soluții desktop/client, cât și diferite aplicații pentru Android și iOS.